GiannisP
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 91
Θετικοί ψήφοι: +33
Αποσυνδεδεμένος
|
^ Έγινε μια μίνι ψηφοφορία επί τόπου με 3-4 προτάσεις. Η συγκεκριμένη ώρα της παρασκευής μάζεψε (δυστυχώς...) τις περισσότερες ψήφους. Για να είμαστε δίκαιοι πάντως, ο καθηγητής έκατσε και το συζήτησε αρκετά το θέμα, άκουσε προτάσεις κτλ. Για την ιστορία, όλες οι προτάσεις είχαν περίπου ίδιο αριθμό ατόμων που δεν θα μπορούσε να πάει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
chriss1
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 96
Θετικοί ψήφοι: +24
Αποσυνδεδεμένος
|
Μόνο δίκαιο δεν είναι αυτο οσο και αν συζητηθηκε στο μαθημα τι ώρα βολευει απο την στιγμη που αναπληρωνετε το μαθημα σε αλλη στην οποια πεφτει επισεις μαθημα του ιδιου εξαμηνου ειναι απαραδεκτο. Τι παει να πει εγινε μια ψηφοφορια? το μαθημα ειναι υποχρεωτκο, δεν εγινε για τοσες εβδομαδες και τωρα τι μας λενε δηλ οσοι μπορειτε την παρασκευη ελατε τοτε για τους αλλους δεν μας νοιαζει μηπως υπαρχει περιπτωση να κανει κανεις κατι? ΟΧΙ. Η αποψη μου ειναι οτι απο την στιγμη που το μαθημα δεν εγινε για τοσο καιρο ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μπρουν να βρουν μια ωρα που να μπορουν ολοι οσοι το δηλωσαν (του κανονικου εξαμηνου) να το παρακολουθουν κανονικα δηλ που ακουστηκε αυτο Λογισμος ΙΙ και Ηλεκτρικα κυκλωματα(εργ) να πεφτουν την ιδια μερα? Τι θα γραψουν τα παιδια που εκεινη την ωρα εχουν ηλεκτρικα και δεν μπορουν να πανε να παρακολουθησουν το μαθημα(αλλα ξερω σιγα μωρε ποσα παιδια εχουν εκεινη την ωρα μαθημα 18? ε λιγα ειναι ας το χρωσταν το μαθημα) και δεν ειναι οτι πεφτει πανω μονο σε ενα μαθημα του εξαμηνου αλλα πεφτει και πανω στη Φυσικη ΙΙ. Οποτε οταν λετε ειναι δικαιο σκεφτητε λιγο το οτι απο τη στιγμη που το μαθημα ειναι υποχρεωτικο πρεπει να μπορουν οσοι ειναι του κανονικου εξαμηνου να το παρακολουθουν!!! Συγνωμη για ολα τα παραπανω αλλα εχω νευριασει πολυ ειναι απαραδεκτα αυτα τα πραγματα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κάνε σήμερα αυτό που οι άλλοι δε θέλουν, για να μπορείς να κάνεις αύριο αυτό που οι άλλοι δε θα μπορούν
|
|
|
Chrisp
|
θα μπορουσε να γινει και αυτό που γίνεται στα Ελληνικά πανεπιστημια.. 3-4 μαθηματα το εξαμηνο αν έρθει ο καθηγητης, ανακοινωση της υλης και τιποτα αλλο.. Ειναι πολύ σημαντικο που γινονται 2 διαλέξεις του ιδιου μαθηματος και μάλιστα ο καθηγητης ψάχνει ώρες να αναπληρώσει τα μαθηματα που χαθηκαν. Καλή η γκρινια και αποδοτική πολλές φορές αλλά καλό είναι να υπάρχει καποιο όριο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
|
|
|
chriss1
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 96
Θετικοί ψήφοι: +24
Αποσυνδεδεμένος
|
Γκρινια??? Δηλαδη ειναι τοσο κακο που θελω να παρακολουθω το μαθημα??? δεν σας καταλαβαινω δηλαδη εγω στο τελος τι θα γραψω??? ή να παρατησω τα ηλεκτρικα για να παρακολουθησω λογισμο ΙΙ? Αν ειναι τοσο κακο μην τα βαζουν υποχρεωτικα τα μαθηματα, ο καθηγητης μπορει να μην φταιει αλλα το τει τι κανει? αλλα μηπως τους νοιαζει που εγω θα χρωσταω λογισμο ΙΙ? προφανως οχι... και ελα εξηγησε εσυ στους γονεις μου γτ εγω δεν μπορω να περασω το μαθημα που δουλευουν ολη μερα για να σπουδαζω εγω.Τοτε μπορεις να μιλησεις για εμενα αλλα οχι οτι γκρινιαζω που θελω να παρακολουθω το μαθημα... τουλαχιστον ας το ελεγαν απο την αρχη να μην το δηλωνα, τωρα ειναι αργα να αλλαξω το μαθημα ήδη εχουν περασει τοσες εβδομαδες.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κάνε σήμερα αυτό που οι άλλοι δε θέλουν, για να μπορείς να κάνεις αύριο αυτό που οι άλλοι δε θα μπορούν
|
|
|
GiannisP
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 91
Θετικοί ψήφοι: +33
Αποσυνδεδεμένος
|
Αν ερχόσουν σήμερα, θα έβλεπες ότι δεν υπήρχε λύση που να τους βολεύει όλους. Εκτός απ' το πόσοι θέλουν την κάθε πρόταση, ρώτησε ο άνθρωπος για όλες τις ώρες (εκ των οποίων κάποιες ήταν προτάσεις των φοιτητών) πόσοι ΔΕΝ μπορούν να έρθουν και σε όλες ο αριθμός ήταν πάνω-κάτω ίδιος. Φαντάζομαι αν είχε κάποιος μια λύση που να τους βολεύει όλους, θα την είχε προτείνει.
Το θέμα είναι να μην είχαν χαθεί εξαρχής τόσα μαθήματα. Από εκεί και πέρα ήταν αναμενόμενο ότι θα καταλήγαμε κάπως έτσι.
Τώρα, τι μπορείς να κάνεις εσύ; Για 2 ή 3 παρασκευές θα ισχύσει νομίζω, οπότε μπορείς να ζητήσεις να αλλάξεις τμήμα στο εργαστήριο για αυτά τα 2-3 μαθήματα. Κάποια καλύτερη λύση δεν έχω να σου προτείνω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
chriss1
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 96
Θετικοί ψήφοι: +24
Αποσυνδεδεμένος
|
Το θεμα δεν ειναι μονο εγω, σκεψου ποσα παιδια σαν και εμενα θα χασουν το μαθημα γιατι το λεω ξανα δεν ειναι οτι συμπιπτει με αλλο μαθημα αλλου εξαμηνου ειναι του ιδιου εξαμηνου. Τωρα αν εσας αυτο σας φαινεται λογικο τοτε εγω ειμαι ο παραλογος. Παντος μονο στην ελλαδα γινεται αυτο. Φανταστειται να προτεινα και τη λυση του σαββατου θα με βριζατε ετσι εχουμε μαθει. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως δεν βλεπετε αυτο που λεω και μου λετε οτι γκρινιαζω. βλεπετε οτι δεν ενδιαφερει κανεναν το τη γινεται στα τει μαλλον θα πρεπει να το ψαξω μονος. Αυτα απο εμενα καλη συνεχεια σε εσας!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κάνε σήμερα αυτό που οι άλλοι δε θέλουν, για να μπορείς να κάνεις αύριο αυτό που οι άλλοι δε θα μπορούν
|
|
|
kostakis
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 183
Θετικοί ψήφοι: +25
Αποσυνδεδεμένος
|
Πλάκα κάνετε έτσι; Και τι είναι ρε το ΤΕΙ;Καφενείο;O κάθε μάγκας να αλλάζει όποτε γουστάρει την ώρα;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Chrisp
|
Αυριο θα γίνει μαθημα; θα ειναι επαναληπτικό ή θα προχωρήσει; Εχει δώσει ύλη;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
|
|
|
chriss1
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 96
Θετικοί ψήφοι: +24
Αποσυνδεδεμένος
|
Αυριο θα γίνει μαθημα; θα ειναι επαναληπτικό ή θα προχωρήσει; Εχει δώσει ύλη;
Εχει βγάλει ανακοινωση οτι θα γινει επανάληψη δες και εδω που ειναι η ανακοινωση : http://icd.teiser.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=543&Itemid=135Τώρα για ύλη δεν γνωρίζω για να σου πω σίγουρα, ας απαντήσει κάποιος που ξέρει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κάνε σήμερα αυτό που οι άλλοι δε θέλουν, για να μπορείς να κάνεις αύριο αυτό που οι άλλοι δε θα μπορούν
|
|
|
Chrisp
|
Το μάθημα γίνεται αμφιθεατρο έτσι; Κατι ακουσα για 302.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
|
|
|
|