marios9
Μηνύματα: 184
Θετικοί ψήφοι: +62
Αποσυνδεδεμένος
|
10 Μαρτίου 2009, 18:31
|
0
|
Ρε παιδιά εγώ το μάθημα το είχα πάρει και το περασμένο εξάμηνο αλλά δεν το πέρασα.Και το ξαναπαίρνω τώρα υποχρεωτικής παρακολούθησης.Πάω στο μάθημα και λέει ο καθηγητής ότι άλλαξε το μάθημα και τώρα είναι διαφορετικό, και όλοι που το είχαν και τα περασμένα εξάμηνα, θα εξεταστούν κανονικά στο μάθημα που έκαναν τα περασμένα εξάμηνα.Εν το μεταξύ η αίθουσα είναι πολύ μικρή- και μας έδιωξε όλους (όσοι το έιχαμε ξαναπαρακολουθήσει) και μας είπε να τα βρούμε με τι γραμματεία.Εγώ τώρα τι να πάω να πω στη γραμματεία?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Είμαι ο marios9 . Έχω πάντα δίκαιο , και τα ξέρω όλα . Α και είμαι sexy and i know it
|
|
|
|
PumPi
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 136
Θετικοί ψήφοι: +61
Αποσυνδεδεμένος
νο με μολέστες
|
Καταρχάς μια καλημέρα!! και για καλύτερή εξυπηρέτηση μη ξεχάσεις το πιο όμορφο χαμόγελο σου!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ζωή είναι πολύ μικρή για να κάνεις το usb stick “ασφαλή κατάργηση”.
|
|
|
xrysa82
Μηνύματα: 168
Θετικοί ψήφοι: +10
Αποσυνδεδεμένος
|
Για θεωρία μιλάς ή για εργαστήριο;Θέλω κ εγώ να το παρακολουθήσω αυτό το εξάμηνο γιατί το χρωστάω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
marios9
Μηνύματα: 184
Θετικοί ψήφοι: +62
Αποσυνδεδεμένος
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Είμαι ο marios9 . Έχω πάντα δίκαιο , και τα ξέρω όλα . Α και είμαι sexy and i know it
|
|
|
differentreality
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 602
Θετικοί ψήφοι: +20
Αποσυνδεδεμένος
|
Κατ' αρχάς στη δήλωση εργαστηρίων, το δήλωσες το μάθημα με ΜΗ υποχρεωτική παρακολούθηση?
Αυτό είναι καλό να γίνεται για να ξέρουν και οι καθηγητές και η γραμματεία στην αρχή του εξαμήνου τι γίνεται από αριθμό ατόμων. Από εκεί και πέρα όμως και ο καθηγητής έχει ένα δίκιο γιατί εργαστήρια με πολλά άτομα είναι γεγονός ότι δεν είναι και τόσο επιτυχημένα για προφανής λόγους.
Από τη στιγμή βέβαια που το εργαστήριο άλλαξε, και οι παλιοι μπορούν να εξεταστούν με το παλιό σύστημα, τι ακριβώς θα πας να παρακολουθήσεις?!
Anyway, η γραμματεία και ο κ. Τσίτσος θα χαρούν πιστεύω να λύσουν οποιαδήποτε προβλήματα αρκεί να πας να τους τα θέσεις όμορφα και ωραία.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoumpas
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 50
Θετικοί ψήφοι: 0
Αποσυνδεδεμένος
|
Ρε παιδιά μη λέμε οτι θέλουμε. Σύγνώμη ρε dιfferent reality μάλλον ζείς σε differnet reality απο εμάς. Λοιπόν σου θυμίζω οτι σπουδάζουμε στο τμήμα Πληροφόρικής και Επικοινωνιών του ΤΕΙ Σερρών.Ok?Μπορείς να το θυμάσαι αυτό σε παρακαλώ; Είμαι ένας απο τους "τυχερούς" που δήλωσαν σε αυτό το εργαστήριο ΜΗ υποχρεωτική παρακολούθηση. Καμμια 20αρια ατόμα ενημερωθήκαμε για την κατάσταση οταν δέν μας αφησαν να μπούμε σε ενα τμήμα(της τετάρτης αν θυμάμαι καλα).Αποφασίσαμε να πάμε το επόμενο πρωί στον κΤσίτσο για να τον ρωτήσουμε τι θα γίνει(με την ελπίδα να δημιουργηθεί κανα τμήμα για μας τους "παλιούς"). Ο κ Τσίτσος μας είπε ότι θα το δώσουμε με το παλιό σύστημα το εργαστήριο, επίσης μας είπε οτι ούτε σε υπάρχον τμήμα μπορούμε να μπούμε(εφοσον θα το δώσουμε με το παλιο και τα εργαστήρια διδάσκονται με τον καινούργιο τροπο) ούτε να δημιουργηθεί καινούργιο τμήμα για εμας, γιατί οπως είπε(κατα λέξη):"Εσείς τώρα μου ζητάτε να σας κανουμε φροντιστήριο,το ΤΕΙ Σερρών δέν μπορεί να σας κάνει φροντιστήριο, θα έρθετε στο τέλος να δώσετε το μάθημα με τον παλιό τρόπο".
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γκρεμίστε τη ΣΤΕΦ
|
|
|
differentreality
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 602
Θετικοί ψήφοι: +20
Αποσυνδεδεμένος
|
Εγώ σε μια χαρά πραγματικότητα ζω... Και δε διαφωνώ στο να παρακολουθούν οι παλιοί φοιτητές 2η φορά τα εργαστήρια αλλά μην καταλήξουμε κάποια στιγμή να χρειάζονται 10 τμήματα ενός εργαστηρίου για να καλύψουν τις ανάγκες παλιών φοιτητών που πήραν κάποια στιγμή το εργαστήριο και δεν ήθελαν/προσπάθησαν να το περάσουν! Για τις περιπτώσεις που κάποιος οκ έτυχε και δεν το πέρασε το εργαστήριο για τον άλφα βήτα λόγο νομίζω ότι δε θα υπάρχει ποτέ πρόβλημα μια και οι περιπτώσεις αυτές θα είναι περιορισμένες.
Αλλά και εμείς δηλαδή τι θέλουμε? 10 τμήματα για 1 εργαστήριο? ή μήπως τα εργαστήρια να γίνονται με 30 άτομα και μετά να παραππονιόμαστε ότι δε γίνεται καλή δουλειά (γτ όντως δε θα γίνεται) και ότι δε γίνεται μάθημα εργαστηρίου με 30 άτομα? Συγχρόνως δεν υπάρχει η πραγματική ανάγκη για εξοπλισμό και αίθουσες για να γίνονται 10 εργαστήρια σε ένα μάθημα!
Επομένως? Που καταλήγουμε? Διότι το να προβάλλουμε προβλήματα είναι εύκολο... Το θέμα είναι να βρίσκουμε και τη λύση. Έδωσαν την επιλογή οι παλιοί να δώσουν με το παλιό σύστημα. Αν δε σας αρέσει γιατί δεν προτείνεται μια βιώσιμη λύση εσείς? Δε νομίζω ότι θα σας την αρνηθεί κανείς αν η λύση είναι λογική και ικανοποιεί όλες τις πλευρές (καθηγητές, διοίκηση, νέους φοιτητές, παλιούς φοιτητές!)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoumpas
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 50
Θετικοί ψήφοι: 0
Αποσυνδεδεμένος
|
Έδωσαν την επιλογή οι παλιοί να δώσουν με το παλιό σύστημα. Αν δε σας αρέσει γιατί δεν προτείνεται μια βιώσιμη λύση εσείς? Δε νομίζω ότι θα σας την αρνηθεί κανείς αν η λύση είναι λογική και ικανοποιεί όλες τις πλευρές (καθηγητές, διοίκηση, νέους φοιτητές, παλιούς φοιτητές!)
Σέ παρακαλώ σταμάτα να παίζεις με τα νεύρα ολων αυτών που χρωστάνε το εργαστήριο και ζούνε στον πραγματικό κόσμο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γκρεμίστε τη ΣΤΕΦ
|
|
|
synzeus
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
BEng in Informatics and Communications
Μηνύματα: 2906
Θετικοί ψήφοι: +249
Αποσυνδεδεμένος
|
Δε κατάλαβα που είναι το πρόβλημα. Όσοι κόπηκαν από βαθμό, θα δώσουν με το παλιό σύστημα και φυσικά δε μπορεί να δημιουργηθεί τμήμα για αυτούς, από τη στιγμή που τα έχουν διδαχθεί! Οι νέοι θα διδαχθούν με τη νέα ύλη και από εκεί και πέρα, όλοι θα δίνουν με τη νέα ύλη. Από τη στιγμή που δε θα πληρώσετε εσείς το μισθό που θέλει ο έκτακτος καθηγητής για να κάνει τις επιπλέον ώρες που θέλετε, γιατί να ασχοληθεί; Και ποιο σωστά, ποιος ο λόγος από τη στιγμή που θα εξεταστείτε σε κάτι που γνωρίζετε.
*kolotoumpas : Δεν είναι το μόνο topic, που αντιδράς με εμπαικτικό τρόπο προς άλλο μέλος. Συνιστώ ηρεμία.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
differentreality
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 602
Θετικοί ψήφοι: +20
Αποσυνδεδεμένος
|
Μα αντιλαμβάνεσαι τι είναι αυτό που λες? Θέλεις να δημιουργηθούνε άλλα 5 τμήματα για το συγκεκριμένο εργαστήριο, ενώ υπάρχουν ήδη 6! Και μακάρι να ήταν σε θέση και το ΤΕΙ Σερρών και οποιοδήποτε άλλο εκπαιδευτικό ίδρυμα να παρέχει στους φοιτητές τμήματα όποτε θέλουν οι φοιτητές και όσα θέλουν οι φοιτητές. Τα 6 τμήματα είναι ήδη υπερπλήρη.
Καλώς ή κακώς το σύστημα είναι αυτό που είναι και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αλλάξει μέσα σε μια εβδομάδα ώστε να λυθεί το πρόβλημα των 146 φοιτητών που είναι χωρίς ανάθεση. Και δεν είπα ποτέ ότι είναι σωστό αυτό ή ότι έτσι θα έπρεπε να γίνονται τα πράγματα. Όμως η πραγματικότητα είναι αυτή που είναι και ποτέ δεν ήταν ιδανική.
Οπότε, τι κάνουμε με τα δεδομένα που έχουμε? Εκεί είναι το θέμα. Και όχι να μου τη λες εμένα και να τα βάζεις με του καθηγητές ή τον προιστάμενο. Από το προηγούμενο ποστ σου λέω, πες έναν τρόπο να λυθεί το πρόβλημα, είτε εσύ είτε οποιοσδήποτε άλλος δεν έχει μπει σε κάποιο τμήμα.
Αντιλαμβάνεσαι επίσης ότι αν δημιουργηθεί νέο τμήμα θα διδάσκεστε την παρούσα ύλη και όχι την παλιά, έτσι? Γιατί δεν είναι δυνατόν ο καθηγητής το μεσημέρι να διδάσκει άλλα στο ένα τμήμα και το απόγευμα στο άλλο τμήμα να διδάσκει άλλα. Νομίζεις θα είναι καλύτερο? Τώρα ίσα ίσα σας δίνετε η δυνατότητα να περάσετε με την παλιά ύλη, με ύλη για την οποία υπάρχουν σημειώσεις εδώ στο forum, ύλη που ξέρετε πάνω κάτω τι πέφτει στο τέλος. Συγκρίνοντας αυτή τη λύση με το να διδαχτείτε νέα ύλη για την οποία δεν υπάρχουν δεδομένα όσον αφορά, σημειώσεις, παλιά θέματα κτλ, έχοντας υπ' όψιν μας ότι πάλι θα είναι υπερπλήρης το τμήμα, δεν είναι ότι θα είναι 10 άτομα και θα γίνει ένα φοβερά αποδοτικό φροντηστηριακό μάθημα και έχοντας υπ' όψιν μας ότι θα χρειαστούν πολλοί πόροι, χρηματικοί και μη, οι οποίοι θα μπορούσαν να διατεθούν για καλύτερους ίσως σκοπούς, πιστεύεις ότι πραγματικά αξίζει τελικά να γίνει ένα ή και περισσότερα ακόμα νέα τμήματα?
Δηλαδή νομίζω ότι το να σκέφτομαι αυτά τα πράγματα και να τα αντιπαραθέτω βλέποντας και τις δύο πλευρές, γιατί την πλευρά των φοιτητών είναι προφανές ότι την ξέρω γιατί και εγώ φοιτήτρια είμαι αλλά προσπαθώ να δω λιγάκι τα πράγματα και από την άλλη πλευρά, αυτό πιστεύω ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα κατά έναν πάρα πολύ μεγάλο βαθμό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|