TeiSerron.gr
Σχολή Μηχανικών => 3ο Εξάμηνο => Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών & Τηλεπικοινωνιών => Σήματα & Συστήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: tipota στις 26 Ιανουαρίου 2014, 04:50
-
Στις διαφάνιες που έχει αναρτημένες ο κ.Ευσταθίου στο elearning έχω κολλήσει πώς βγάζει τελικό αποτέλεσμα στην άσκηση της τριγωνομετρικής σειράς Fourier: (2/nπ)(1-cosnπ)=0, n:αρτιος
=4/nπ n: περιττός
Η άσκηση βρίσκεται στο 7ο pdf διαφανεια 36η(η σελ 82"Εισαγωγή στη θεωρία Σημάτων και Συστημάτων"
-
(2/nπ)(1-cosnπ)=
0, n:αρτιος
4/nπ, n: περιττός
αν n=1, 1-cosπ=0 αρα για άρτιους μηδενίζεται
αν n=2, 1-cos2π= 1-(-1)=2 αρα το 2 βγαινει μπροστα στο 2/nπ και γινεται 4/nπ
ηθελε λιγο παραπανω σκεψη εχθες όλη μερα καθομουν και απορουσα γιατί να γινεται αυτο :D δε τα παω καλα με την τριγωνομετρια..! :P
ευχομαι μονο να μην το σκεφτηκα λαθος :oops:
-
cosnπ για n=2,4,6... κανει 1 οποτε απο την παρασταση που εχει φτασει θα βγαζει παντα 0
ενω για n=1,3,5.... κανει -1 οποτε θα βγαζει το 4/nπ
ελπιζω να εννοούσες αυτο.
(2/nπ)(1-cosnπ)=
0, n:αρτιος
4/nπ, n: περιττός
αν n=1, 1-cosπ=0 αρα για άρτιους μηδενίζεται
αν n=2, 1-cos2π= 1-(-1)=2 αρα το 2 βγαινει μπροστα στο 2/nπ και γινεται 4/nπ
ηθελε λιγο παραπανω σκεψη εχθες όλη μερα καθομουν και απορουσα γιατί να γινεται αυτο :D δε τα παω καλα με την τριγωνομετρια..! :P
ευχομαι μονο να μην το σκεφτηκα λαθος :oops:
ετσι ακριβως, you are fast :D
-
http://teiserron.gr/index.php/topic,7660.0.html
μπορει καποιος να μου πει τι ακριβως γραφει στο θεμα 4 ; ???
-
http://teiserron.gr/index.php/topic,7660.0.html
μπορει καποιος να μου πει τι ακριβως γραφει στο θεμα 4 ; ???
http://teiserron.gr/index.php?topic=12727.0
and
http://teiserron.gr/index.php/topic,11283.0.html
-
μια απορία τελευταία στιγμής κ από 'μένα : στο τυπολόγιο, δίνει μόνο
τα πινακάκια με τα ζεύγη για fourier και laplace
ή και όποιο άλλο τύπο χρειαστούμε;
(όπως κάνει κ στις διαφάνειες δηλαδή, όπου χρειάζεται κάτι το παραθέτει
πχ διάφορους τριγωνομετρικούς τύπους, ιδιότητες μετασχηματισμών κτλ)
ευχαριστώ κ καλή επιτυχία σε όλους :)
-
sorry για το ηλίθιο του θέματος, ήταν 4 το πρωί και είχα καεί με το μάθημα.