TeiSerron.gr
Σχολή Μηχανικών => 4ο Εξάμηνο => Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών & Τηλεπικοινωνιών => Ψηφιακή Επεξεργασία Σημάτων => Μήνυμα ξεκίνησε από: sissi στις 03 Φεβρουαρίου 2013, 12:54
-
επισυνάπτω ένα word με την τελευταία άσκηση!
οι σημειώσεις παίζει να έχουν λαθάκια οπότε διορθώστε με! :D
σχήματα δεν μπόρεσα να κάνω γιατί έχω τα παλιά office αυτήν την στιγμή μπροστά μου και με παιδεύουν!
οπότε τα ερωτήματα με τους πόλους-μηδενικά και την απόκριση συχνότητας δεν τα έκανα!
**αυτό το έκανα γιατί άκουσα ότι δεν μπορούμε να έχουμε χειρόγραφες σημειώσεις, μόνο έντυπες μαζί μας!
-
Σε ευχαριστούμε πολύ που αφιέρωσες χρόνο και το μοιράστηκες μαζί μας :D :D
-
Έχεις λάθη στο Δ στο πινακάκι μέσα, το τελικό αποτέλεσμα είναι σωστό.
-
Έχεις λάθη στο Δ στο πινακάκι μέσα, το τελικό αποτέλεσμα είναι σωστό.
ναι μπέρδεψα τα -!!! το διορθώνω και το ξανά ανεβάζω!
Σε ευχαριστούμε πολύ που αφιέρωσες χρόνο και το μοιράστηκες μαζί μας :D :D
nothing! :D
-
Μπορειτε να μου εξηγησετε τι παιζει και απ τη συναρτηση φευγουν τα 2αρια και μπαινουν τα 1/2 ?
-
Όπου υπάρχει x(n) διαίρείς με το 2, για να φύγει το 2 από το y
-
Όπου υπάρχει x(n) διαίρείς με το 2, για να φύγει το 2 από το y
καταλαβα να σαι καλα,αυτο ομως υποτιθεται θα το κανουμε παντα με παρομοια συναρτηση ?
-
Ε κοίτα, δε διαιρείς πάντοτε με το 2, ό,τι αριθμό έχεις μπροστά από το y, προσπαθείς να τον διώξεις διαιρώντας τον με το εκάστοτε x
-
Ε κοίτα, δε διαιρείς πάντοτε με το 2, ό,τι αριθμό έχεις μπροστά από το y, προσπαθείς να τον διώξεις διαιρώντας τον με το εκάστοτε x
Να σαι καλα αδερφε το καταλαβα 1000 ευχαριστω
-
Τίποτα φίλε, ό,τι χρειαστείς..
-
Στο τεταρτο ερωτημα το Lx γιατι το βαζουμε 0? Και οχι -2 που ειναι η μικροτερη τιμη του x? Απο το x1=x[0] που δινει το υποθετουμε?
-
Στο τεταρτο ερωτημα το Lx γιατι το βαζουμε 0? Και οχι -2 που ειναι η μικροτερη τιμη του x? Απο το x1=x[0] που δινει το υποθετουμε?
κοίτα δεν το παρακολούθησα το μάθημα αλλά υποθέτω
ότι το παίρνει από την δ(n) που στο 0 είναι η αρχή της παράστασης του!
και αντίστοιχα η Lh= -1 γιατί η γραφική παράσταση του ξεκινάει απο το -1
αν κάνω λάθος ας μας πει κάποιος !!
-
Όταν μας δίνει x1=x[0] μας λέει ότι η θέση 0 του πίνακα x είναι το πρώτο x του πίνακα x=[1 -1 2 0 -2 0 1] (δλδ το 1)
Το Lx συμβολίζει το αριστερό άκρο του πίνακα x,στην προκειμένη περίπτωση το x1 άρα 1=>Lx=0(δλδ εκεί που ξεκινάει το x).Τώρα για το Lh συμβολίζει το αριστερό άκρο του h, (h=[1/2, 1, 1/2]) . το 1 είναι από το δ(n)=1 στην θέση 0 (τύπος της δ(n)), άρα το 1/2 είναι στην θέση -1 (το αριστερό 1/2) και το δεξιό 1/2 είναι στην θέση +1, ως αποτέλεσμα να έχουμε Lh=-1 (το 1/2).
y=[1/2 1/2 1/2 3/2 0 -2 -1/2 1 1/2]
Ly=Lx+Lh=>-1, ( εδώ παίρνουμε το αριστερό άκρο του πίνακα y, δλδ μας λέει οτι το πρώτο 1/2 στον πίνακα y είναι το
σημείο -1, άρα το σημείο 0 στον πίνακα y θα είναι το δεύτερο 1/2 (και το υπογραμμίζουμε).
Προσπάθησα να το πω όσο ποιο απλά γίνεται, (αν κάνω κάποιο λάθος φωνάξτε δυνατά) >:(
-
Παιδες μια ακομα ερωτηση,προς το τελος στο ε)H(Z)=z^2 (1-2z^-1 + z^-2)/z^2 (1-z^-1) τα ζ^2 πως προκυπτουνε?
-
Τα πολλαπλασιάζεις (αριθμητή + παρανομαστή ) με z^2. έτσι ώστε τα αρνητικά πρόσημα να αλλάξουν.
-
Όποιο z έχει τη μεγαλύτερη δύναμη το πολλαπλασιάζεις με αριθμητή και παρονομαστή
-
σας ευχαριστω και τους 2 :)
-
Ποιος θα μπορεσει να μου απαντηση πως βγηκε h=[1/2 , 1 , 1/2] και x=[1 -1 2 0 -2 0 1] στο ερωτημα D ??? ??? :oops:
-
Έβαλα στο αρχείο word και κάποια σχήματα που χρειαζόντουσαν.. ;)
Ελπίζω να βοήθησα παιδιά!
Καλό Διάβασμα και καλή τύχη σε όλους μας!!
-
Έχεις λάθος στο Β)
y(n-n0)=x(n-n0)+1/2x(n-n0)+1/2x(n-n0+1)+1/2x(n-n0-1) (*)
πρέπει να είναι
y(n-n0)=x(n-n0)+1/2x(n-n0+1)+1/2x(n-n0-1)
-
παιδια καλησπερα μια ερωτηση στο ε: απο το h(n) βγαινει το
H(z)= 1+1/2 z^1 +1/2 z^-1
μετα πια ειναι τα βηματα για να παμε εδω;
H(z)= (1-2z^-1 + z^-2)/ (1-z^-1)
H(Z)=z^2 (1-2z^-1 + z^-2)/z^2 (1-z^-1)
=(z^2-2z+1)/(z^2-z)
ο παρονομαστης πως εμφανιζεται;
ξερω οτι H(z)=Y(z)/X(z) αλλα στην αρχικη μας εξίσωση το y(n)=1 κανω λαθος;
ακυρο τωρα ενιωσα οτι εκανε αλλο παραδειγμα
-
Διορθώθηκε το λάθος που είπε ότι έχει ο jeka. ;)
(Απλός τα δεδομένα είναι όλα από το word της sissi. Εγώ μόνο τα σχήματα άλλαξα.)
-
Πως βγαίνει ο πίνακας h? Αν παραδειγμα ειχα y(n)=x(n)+3/2x(n-1)+3/2x(n+1) θα ητανε h=[3/2 1 3/2]? και αν είχα y(n)=3/2x(n)+1/2x(n-1)+1/2x(n+1) πως θα ητανε? Αν μπορείτε βοηθηστε...
-
Θα ηταν h=[1/2 3/2 1/2]
-
Στην απόκριση συχνότητας, πως βρίσκει αυτά τα αποτελέσματα;; Από τις εξισώσεις που έχει κάτω απ'τα σχηματα;
-
Θα ηταν h=[1/2 3/2 1/2]
Για ποια εξίσωση τα βρήκες αυτά και με ποια πράξη; Μπροστά από το y δεν έχουμε πολλαπλασιαστή άλλωστε.
-
βασικά σωστά το γράφω, διότι το y(n) σκέτο σημαίνει οτι πολλαπλασιάζετε με το 1.
y(n)=3/2x(n)+1/2x(n-1)+1/2x(n+1) Για αυτήν την εξίσωση που ρώτησε πιο πάνω ο συνάδελφος
-
βασικά σωστά το γράφω, διότι το y(n) σκέτο σημαίνει οτι πολλαπλασιάζετε με το 1.
y(n)=3/2x(n)+1/2x(n-1)+1/2x(n+1) Για αυτήν την εξίσωση που ρώτησε πιο πάνω ο συνάδελφος
Ok έχεις δίκιο! Είμαι λίγο απρόσεκτος!
-
Δ) y=h*n= [1/2 1/2 1/2 3/2 0 -2 -1/2 1 1/2 ] παιδια μπορειτε να μου πειτε πως καταληξαμε εδω περα?(λεει με πολλαπλασιασμο και προσθεση διαφωνια αλλα πως ακριβως?)η που μπορω να το διαβασω?
και επισης το δ(n)= 1, n=0 υπαρχει καποιος κανονας για αυτο η βγαινει εμπειρικα?
0 , αλλού
παρακαλω απαντηστε μου αν γνωριζετε.
-
Αν δεις στο word που έχουν ανεβάσει έχουν κυκλωμένα κάποια νούμερα..προσθέτεις αυτά τα νούμερα που είναι κυκλωμένα κάθε φορά και προκύπτει το y που βλέπεις..δηλαδή, 1/2,-1/2 +1,1-1 +1/2,0+2 -1/2, κλπ...το δ(n)=1 γιατί μπροστά από το δ στην εξίσωση υποτίθεται ότι έχεις 1.
-
Εγώ έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις.Βρίσκουμε την συνάρτηση μεταφοράς. Αν προκύψει μια η οποία δεν είναι κλάσμα τι γίνεται με τους πόλους και τα μηδενικα?
Αν ειναι κλάσμα βρίσκω κανονικα πόλους μηδενικα. Πώς τα σχεδιάζω??
Και τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να βρω την απόκριση συχνότητας??
Α και κάτι τελευταίο. Έκανε καθόλου ασκήσεις με φίλτρα??ειπε αν θα εχει καθολου τέτοια ερώτηση?
-
Αν δεις στο word που έχουν ανεβάσει έχουν κυκλωμένα κάποια νούμερα..προσθέτεις αυτά τα νούμερα που είναι κυκλωμένα κάθε φορά και προκύπτει το y που βλέπεις..δηλαδή, 1/2,-1/2 +1,1-1 +1/2,0+2 -1/2, κλπ...το δ(n)=1 γιατί μπροστά από το δ στην εξίσωση υποτίθεται ότι έχεις 1.
Δηλαδη τα προσθετω.Σε ευχαριστω παρα πολυ για ακομα μια φορα ALS.(αυτο που με εκανε να ρωτησω ειναι το 3\2 αν μπορεις να μου πεις πως βγηκε θα σου ημουν ευγνομων)
-
Πάλι πρόσθεση είναι..-1/2 + 2 = 3/2 :)
-
μαζουτ
-
παιδια καλημερα.επειδη πρωτη φορα το δινω το μαθημα,επιτρεπονται καποιες σημειωσεις?αν ναι τι?
-
εντυπες σημειωσεις μονο...
-
σε ευχαριστω πολυ!!
-
Πως βγαίνει ο πίνακας h? Αν παραδειγμα ειχα y(n)=x(n)+3/2x(n-1)+3/2x(n+1) θα ητανε h=[3/2 1 3/2]? και αν είχα y(n)=3/2x(n)+1/2x(n-1)+1/2x(n+1) πως θα ητανε? Αν μπορείτε βοηθηστε...
Επειδή το παράδειγμα πάλι δεν είναι ξεκάθαρο θα ήθελα να μου πείτε το h πώς θα ήταν αν είχα y(n)=2x(n)+6(n+1)-7(n-1)+8(n+2)
-
παιδια αν μπειτε και κατεβασετε αυτες τις σημειωσεις http://teiserron.gr/index.php/topic,4953.0.html (http://teiserron.gr/index.php/topic,4953.0.html) θα δειτε πως το παραδειγμα που εκανε ο καθηγητης εχει ξαναγινει ιδιο με ιδια νουμερ,ιδια σειρα και πιο αναλυτικα.
Καλημερα και καλη επιτυχια αυριο.
-
Εγώ έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις.Βρίσκουμε την συνάρτηση μεταφοράς. Αν προκύψει μια η οποία δεν είναι κλάσμα τι γίνεται με τους πόλους και τα μηδενικα?
Αν ειναι κλάσμα βρίσκω κανονικα πόλους μηδενικα. Πώς τα σχεδιάζω??
Και τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να βρω την απόκριση συχνότητας??
Α και κάτι τελευταίο. Έκανε καθόλου ασκήσεις με φίλτρα??ειπε αν θα εχει καθολου τέτοια ερώτηση?
κατεβασε τις σημειωσεις που εβαλα και θα δεις τι πρεπει να κανεις οταν δεν ειναι κλασμα η συναρτηση μεταφορας.
-
όλο αυτό το word είναι μία άσκηση?! :o
είπε ότι θα ναι παρόμοια στην εξεταστική?
-
μια ασκηση με τα υποερωτηματα της και ναι θα βαλει παρομοια!!
-
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει επακριβώς το τρόπο που βγαινει ο πίνακας h(n);πιο 1/2 αντιστοιχει σε πιο χ(N-1) και x(n+1)?
-
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει επακριβώς το τρόπο που βγαινει ο πίνακας h(n);πιο 1/2 αντιστοιχει σε πιο χ(N-1) και x(n+1)?
απο τα θετικα παμε προς τα αρνητικα δηλαδη το πρωτο στοιχειο ειναι το χ(ν+1) μετα το χ(ν) και μετα το χ(ν-1)
-
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει επακριβώς το τρόπο που βγαινει ο πίνακας h(n);πιο 1/2 αντιστοιχει σε πιο χ(N-1) και x(n+1)?
απο τα θετικα παμε προς τα αρνητικα δηλαδη το πρωτο στοιχειο ειναι το χ(ν+1) μετα το χ(ν) και μετα το χ(ν-1)
υπαρχει και ενα παραδειγμα αναλυτικο απο παλαιοτερο ποστ για το h(n)=2δ(n)-δ(n+3)+δ(n-2)
εχουμε
n+3=0 =>n=-3 o συντελεστής του είναι -1
n+2=0 =>n=-2 o συντελεστής του είναι 0
n+1=0 =>n=-1 o συντελεστής του είναι 0
n+0=0 =>n=0 o συντελεστής του είναι 2
n-1=0 =>n=1 o συντελεστής του είναι 0
n-2=0 =>n=2 o συντελεστής του είναι 1
άρα h=[-1 0 0 2 0 1] από κάτω οι τιμές του n
-3 -2 1 0 1 2
άρα για n=0 έχουμε 2.
-
Να ρωτήσω κάτι κι εγώ, κάποιος που να ήταν στο τελευταίο μάθημα. Γνωρίζει πως από το διάγραμμα πόλων και μηδενικών προκύπτει το διάγραμμα πλάτους?
-
Να ρωτήσω κάτι κι εγώ, κάποιος που να ήταν στο τελευταίο μάθημα. Γνωρίζει πως από το διάγραμμα πόλων και μηδενικών προκύπτει το διάγραμμα πλάτους?
αυτο ουτε και εγω το καταλαβα πως ακριβως βγαινει,αλλα αν κοιταξεις στη θεωρια υπαρχουν συγκεκριμενα διαγραμματα πλατους αναλογα τι πολους και μηδενικα εχεις.
-
ρε παίδες, αυτό το H(z)=(1-2z^-1 + z^-2)/ (1-z^-1) πως προκύπτει από το H(z)= 1+1/2 z^1 +1/2 z^-1 ?????
-
Το πρώτο είναι ένα παράδειγμα για τους πόλους και τα μηδενικά..δεν έχουν σχέση μεταξύ τους..
-
είπα κ γω...τι διάολο! :P
και κάτι ακόμα...το h πως ξέρουμε οτι είναι [1/2, 1, 1/2];
-
είναι [n+1 δ n-1] ..στην εξίσωση μπροστά από το δ υποτίθεται ότι έχει μονάδα..και τα άλλα είναι 1/2 n+1 και n-1
-
ευχαριστώ! 8)
-
Στο ερώτημα Ε) στην απάντηση πάνω απο το βελάκι τι εννοεί με το ΖΤ????? ???