ParaLogiC
Μηνύματα: 19
Θετικοί ψήφοι: 0
Αποσυνδεδεμένος
|
Αν καποιος εχει τα τελευταια θεματα του Κ.Λατζου ας τα ανεβασει η εστω να πει τι ζητουσαν , κυριως γιαυτους που δεν εχουν κανει προτζεκτ. ευχαριστω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Σε αυτην την εξεταστικη πρεπει να πεισω οτι ξερω ενω δεν ξερω
|
|
|
|
Logan_231_2009
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 170
Θετικοί ψήφοι: +17
Αποσυνδεδεμένος
|
Τα θέματα θεωρίας ζητούσαν να περιγράψεις τι είναι ένα event, τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των αντικειμένων, εξεραίσεις, και πολλά πολλά άλλα..Πάντως για σένα που δεν έχεις κανει project, τα πράγματα θα είναι λίγο δύσκολα..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Με ένα τραγούδι να κάνουμε δική μας, τη μικρή ζωή μας
|
|
|
ParaLogiC
Μηνύματα: 19
Θετικοί ψήφοι: 0
Αποσυνδεδεμένος
|
Ευχαριστω για τις πληροφοριες! ξερω θα ειναι ζορικα αλλα τι να κανω επρεπε να υπηρετησω. Αν ξερει κανεις και απο κωδικα τι ζητουσε θα ητανε τελεια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Σε αυτην την εξεταστικη πρεπει να πεισω οτι ξερω ενω δεν ξερω
|
|
|
Logan_231_2009
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 170
Θετικοί ψήφοι: +17
Αποσυνδεδεμένος
|
Από κώδικα για μας που δώσαμε εργασία, δεν ήταν και κάτι το τρελό. Είχαμε να κάνουμε ένα πρόγραμμα για ένα coffe shop με παραγγελίες σερβιτόρους, αριθμό τραπεζιών. Ουσιαστικά οι πελάτες είχαν υποτίθεται ένα palmtop στα τραπέζια και παράγγελναν οι ίδιοι, οι παραγγελίες πήγαιναν στην παραγωγή με χαρτάκια σε εκτυπωτή κτλ..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Με ένα τραγούδι να κάνουμε δική μας, τη μικρή ζωή μας
|
|
|
Sérmac
|
Το παραπάνω έπιανε 4 μονάδες. Ζητούσε να σχεδιαστούν οι φόρμες και να αναλυθούν οι ιδιότητες και τα συμβάντα που θα χρησιμοποιούσατε.
Τα δύο θέματα γι' αυτούς που δεν έκαναν project: 1. Έχουμε έναν πίνακα 26 θέσεων. Σε κάθε θέση υπάρχει ένα TList και κάθε TList περιέχει ένα TImage. Το TImage κληρονομείται με 4 χαρακτηριστικά. Να γραφεί κώδικας και κλάσεις. (3 μονάδες) 2. Να σχεδιαστεί ένα σχήμα και μία γραφική παράσταση με canvas. (1 μονάδα)
Edit Στην 2η εξεταστική μπήκαν παρόμοιες ασκήσεις.
Θεωρίες:
Α' εξεταστική (6 μονάδες) 1. Προγραμματισμός οδηγούμενος από συμβάντα. Σε τι διαφέρει από τον συναρτησιακό και αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. 2. Αναπτύξτε την σχέση που συνδέει τον οπτικό προγραμματισμό και τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. 3. Ιδιότητα "FormStyle" 4. Ιδιότητα "FormState" 5. Αναφέρετε τις 7 κατηγορίες ιδιοτήτων της κλάσης TControl. 6. Τι είναι εξαιρέσεις. Δώστε 2 κλάσεις εξαιρέσεων. 7. Τι είναι διάλογος. 8. Application object. 9. Visual Component Library (VCL) 10. Timer (λειτουργία, ιδιότητες, συμβάντα)
Β' εξεταστική (6 μονάδες) 1. Προγραμματισμός οδηγούμενος από συμβάντα. Σε τι διαφέρει από τον συναρτησιακό και αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. 2. Αναπτύξτε την σχέση που συνδέει τον οπτικό προγραμματισμό και τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. 3. Ιδιότητα "FormState". Τι σημαίνουν οι 6 επιλογές. 4. Αναφέρετε τις 7 κατηγορίες ιδιοτήτων μαζί με μια σύντομη περιγραφή για κάθε μία. 5. Τι είναι εξαιρέσεις. Πως τις διαχειριζόμαστε. Δώστε 2 κλάσεις εξαιρέσεων. 6. Application object. (τι είναι, τι κάνει, 2 ιδιότητες, 2 μεθόδους, 2 συμβάντα) 7. Debugger (τι μπορεί να κάνει) 8. Ρουτίνες sysutils. Δώστε 5 κλάσεις. 9. Τα αρχεία εφαρμογών του C++ Builder 10. Δημιουργία βοήθειας. Με ποιους τρόπους. Δώστε 2 κανόνες.
|
|
Τελευταία τροποποίηση: 23 Σεπτεμβρίου 2010, 15:03 από Sermac
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
toutesserou
Μηνύματα: 10
Θετικοί ψήφοι: +1
Αποσυνδεδεμένος
|
Οι 2 πρώτες ερωτήσεις και των 2 εξεταστικών υπάρχουν στο βιβλίο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Sérmac
|
Του είχα γράψει τα παρακάτω και πήρα το 100% των μονάδων.
Α1. Προγραμματισμός οδηγούμενος από συμβάντα. Σε τι διαφέρει από τον συναρτησιακό και αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.
Προσεγγιστικά, ο "προγραμματισμός οδηγούμενος από συμβάντα" είναι ένα προγραμματιστικό υπόδειγμα, τέτοιο ώστε η ροή του προγράμματος να καθορίζεται από συμβάντα. Ένα συμβάν μπορεί να προκύψει είτε από κάποια ενέργεια του χρήστη (π.χ. ένα κλικ στο ποντίκι), είτε από κάποια ενέργεια του συστήματος (π.χ. η εμφάνιση ενός σφάλματος στο γράψιμο ενός CD). Όταν συμβαίνει κάποιο συμβάν, ο C++ Builder κοιτάει αν έχουμε φτιάξει κώδικα χειρισμού του event και τον εκτελεί. Αλλιώς δεν συμβαίνει τίποτα.
Ο συναρτησιακός προγραμματισμός είναι ένα προγραμματιστικό υπόδειγμα που αντιμετωπίζει τον υπολογισμό ως την αποτίμηση μαθηματικών συναρτήσεων και αποφεύγει την κατάσταση προγράμματος και τα μεταβλητά δεδομένα.
Ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός είναι ένα προγραμματιστικό υπόδειγμα όπου ο χειρισμός σχετιζόμενων δεδομένων και των διαδικασιών που επενεργούν σε αυτά γίνεται από κοινού, μέσω μίας δομής δεδομένων που τα περιβάλλει ως αυτόνομη οντότητα με ταυτότητα και δικά της χαρακτηριστικά.
Βασικά χαρακτηριστικά Συναρτησιακός: λ-λογισμός, συνδυασμός μορφών, διαφάνεια αναφοράς Διαδικασιακός: Τοπικές μεταβλητές, Ακολουθία, Επανάληψη, Τμηματοποίηση Οδηγ. από Συμβάντα: Main loop, Event handlers, Ασύγχρονη επεξεργασία Αντικειμενοστραφής: Αντικείμενα, Μέθοδοι, Πέρασμα μηνυμάτων, Ενθυλάκωση, Πολυμορφισμός, Κληρονομικότητα
Διαφορές στις ορολογίες Συναρτησιακός Διαδικασιακός Οδηγ. από Συμβάντα Αντικειμενοστραφής Όρος Υπορουτίνα Συνάρτηση Διαδικασία Event handler Μέθοδος Εγγραφή Εγγραφή Εγγραφή Εγγραφή Σύνδεση αντικειµένων, Συναρμολόγηση αντικειµένων Πεδίο Πεδίο Πεδίο Πεδίο Μέλος δεδομένων Data Item Item Item Item Object Μεταβλητή Όρισμα Μεταβλητή Μεταβλητή Μεταβλητό αντικείμενο Κώδ. αρχικοποίησης Κωδ. αρχικ. Κωδ. αρχικ. Κωδ. αρχικ. Constructor
Α2. Αναπτύξτε την σχέση που συνδέει τον οπτικό προγραμματισμό και τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.
Οπτικός προγραμματισμός Είναι η δυνατότητα να δημιουργούμε με χρήση διάφορων γλωσσών προγραμματισμού και βιλιοθηκών οπτικών αντικειμένων, το γραφικό περιβάλλον (GUI) της εφαρμογής. Τις περισσότερες φορές ο οπτικός προγραμματισμός ενσωματώνει τη φιλοσοφία του αντικειμενοσταφή προγραμματισμού και εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του.
|
|
Τελευταία τροποποίηση: 05 Σεπτεμβρίου 2011, 14:20 από Sermac
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Mixalis_drama
Μηνύματα: 128
Θετικοί ψήφοι: +30
Αποσυνδεδεμένος
|
Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου εξηγήσεις με πιο απλα λογία τις απαντήσεις στις πρώτες δυο ερωτήσεις που ανέφερες παραπάνω(για τον οπτικό και τον αντικειμενοστραφή);
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
bill
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 169
Θετικοί ψήφοι: +12
Αποσυνδεδεμένος
|
8. Ρουτίνες sysutils. Δώστε 5 κλάσεις. 9. Τα αρχεία εφαρμογών του C++ Builder 10. Δημιουργία βοήθειας. Με ποιους τρόπους. Δώστε 2 κανόνες. 3. Ιδιότητα "FormState". Τι σημαίνουν οι 6 επιλογές.
τις απαντήσεις κανείς γι αυτά???
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
maria14
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
Μηνύματα: 254
Θετικοί ψήφοι: +11
Αποσυνδεδεμένος
|
Ρουτινες sysutils είναι μια ομάδα ρουτινών που δεν ανηκουν σε κανένα αντικείμενο, είναι δηλωμενες στη βιβλιοθηκη VCL και μπορουν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδηποτε εφαρμογη. void Abort(void) : τερματίζει την τρέχουσα διεργασία παράγοντας την σιωπηρή Εξαίρεση EAbort. bool AnsiSameStr(AnsiString S1, const AnsiString S2) : συγκρίνει τα δύο string και επιστρέφει true/false αν είναι ίδια ή όχι. int AnsiStrComp(char * S1, char * S2) : συγκρίνει δύο C strings και επιστρέφει αποτ.>0 άν S1>S2, αποτ.<0 άν S1<S2 και αποτ.=0 άν S1==S2 void Beep(void) : προκαλεί ένα ηχητικό μπίπ καλώντας την WinAPI function “MessageBeep”. AnsiString ChangeFileExt(AnsiString FileName, AnsiString Extension) : αλλάζει την επέκταση σε ένα όνομα αρχείου. bool CompareMem(void * P1, void * P2, int Length) : συγκρίνει δύο περιοχές μνήμης που ξεκινούν από τους δείκτες P1 και P2 και έχουν μήκος Length και επιστρέφει true/false αποτέλεσμα. κ.α
Αυτόματη ένωση μηνύματος: [time]Δευ 31 Ιαν 2011 09:14:05 μμ GMT-2[/time] για να εισαγουμε βοηθεια σε μια δική μας εφαρμογή θα πρέπει να κατασκευασουμε ενα αρχειο κειμενου με θεματα βοηθειας με το οποιο πρεπει να τη συνδεσουμε Project->Options->Application->HelpFile ή από την ιδιότητα helpfile του Application Object. το αρχειο πρεπει να έχει κατάληξη .rtf Κάθε θεμα είναι γραμμενο σε διαφορετική σελίδα.
Αυτόματη ένωση μηνύματος: [time]Δευ 31 Ιαν 2011 09:17:01 μμ GMT-2[/time] τα αρχεια εφαρμογων που δημιουργούνται κατα την αποθηκευση μιας εφαρμογής είναι: .bpr .cpp .h .dof .res Pr.cpp ~.bp .exe .obj .tds .dfm
Αυτόματη ένωση μηνύματος: 31 Ιανουαρίου 2011, 21:20 η ιδιοτητα FormState είναι μια μη δημοσιευμενη ιδιότητα της κλάσης Tform η οποία μας επιστρεφει την κατάσταση της φορμας. οι καταστάσεις που μπορει να βρεθεί ειναι: fsCreating, fsVisible, fsShowing, fsModal, fsCreatedMDIChild, fsActivated(το τι ακριβως είναι θα σε γελασω....
για παραπανω πληροφοριες ψαξε στις σημειώσεισ του Κ.Καζαρλη!
|
|
Τελευταία τροποποίηση: 31 Ιανουαρίου 2011, 21:20 από maria14
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|